Розподіл в
сучасній методичній літературі письма і писемного мовлення пов’язаний з
особливостями механізмів, що мають у своєму складі дві ланки: складання слів із
літер і складання писемних висловлювань із слів і словосполучень.
В основі першого лежить володіння
графікою та орфографією, доведених до рівня навички.
Основою другого є
мовленнєве вміння вираження думки за допомогою мовного коду.
У навчанні
письма дослідники виділяють три етапи:
Маньковська М.М., Сивак О.В. НАВЧАННЯ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
1) оволодіння графікою/орфографією із залученням матеріалу,
опрацьованого усно;
2) засвоєння структурних моделей речень, властивих усній та
письмовій формам спілкування комбінування їх у мовленні;
3) оволодіння писемним
мовленням як засобом спілкування.
Комментариев нет:
Отправить комментарий